Baby Blue

by



Herkese uzuuuun bir aradan sonra merhaba :) Bir süredir ara verdiğim postlarıma kaldığım yerden devam ediyorum. Kombinlerimi, aldıklarımı sizlerle paylaşmayı ne kadar çok özlediğimi farkettim. Uzatmadan kombinime geçiyorum. 
H&M de harika indirimler var, kesinlikle uğramalısınız. Bu bebek mavisi çantayı daha 2 ay önceden gözüme kestirmiştim, indirime girince de kaçırmak istemedim. :) Tatlı rengiyle favorilerim arasına girmiş oldu. Stradivarius'tan çiçek desenli elbisemi alırken bir de buna benzer etek aldım. (Yakında onun da kombini geliyor :)) Bu yaz floral desenlerden asla bıkmayacağım gibi duruyor. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Ayrıca herkese pazartesi sendromsuz bir gün diliyorum :)

Hi everyone! I know, it's been a long time but I keep writing my posts at full steam. I realized how much I love sharing my outfits with you. Let's take a look at my outfit now.
There are great discounts at H&M, you should definitely take a look at there. I had this baby blue bag in one's sight two months ago, and I didn't want to miss it. :) It has become one of my favorites for now. While I was buying this floral printed dress, I also bought almost the same skirt (lookbook of the skirt soon on blog). I never get tired of floral prints in this summer :) I'm waiting your lovely comments and suggestions.
I wish everyone has a beautiful day without monday syndrome :)















Dress : Stradivarius ( here )
Bag : H&M
Heels : Stradivarius (here )
Necklace : H&M
Sunnies : H&M (similarly here )