One For The Road

by

Herkese merhaba :) All Dergisi çekimlerini paylaşmadan önce geçen Pazar günü Galata'da yaptığımız bu keyifli çekimi paylaşmak istedim. Çok rüzgar olmasından dolayı sürekli şapkam uçuyordu ve onu tutmaya çalışırken her karede çok eğlendim diyebilirim :) Bu kombinimi ben Galata'ya çok yakıştırdım ayrıca, umarım siz de beğenirsiniz.
Postun ismi de dinlemekten asla vazgeçemediğim Arctic Monkeys'in son albümünden bir şarkı. Şiddetle tavsiye ediyorum bu albümü, dinleyin. Sonra da "Do I Wanna Know" şarkılarını açın. Neyse daha fazla çenem düşmeden sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum :)

Hi everyone :) Before I post All Magazine photoshooting, I wanted to share this enjoyable shooting at Galata/İstanbul. You should definitely visit Turkey btw, I'm sure that you're gonna love my country. 
The name of this blog post is a song from Arctic Monkeys' last album. I'm never gonna get tired of listening their songs over and over again. 
I hope you like my outfit! So many kisses..



















-Photos by Bora Akın Yılmaz-


Leather Jacket : Zara
T-shirt : Butikexpress
Jegging : Stradivarius
Clutch : Bershka
Shoes & Hat : H&M